Reklamace a výměny

Výměna zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné jej nepoužité vyměnit. Stačí balíček zabalit a postupovat dle pokynů v  sekci “Zaslání zboží zpět”.
Výměnu se budeme snažit vyřídit do 10 pracovních dnů. V případě nutnosti urgentního vyřízení nás prosím kontaktujte. Zboží můžete vyměnit neporušené a neotevřené max do 14 dnů od dodání. Lze dohodnout i delší dobu vrácení v případě individuálních požadavků nebo např. po Vánocích.
Zašlete nám zpět balíček na kontaktní adresu: Goodly s.r.o. Radhošťská 1828/12, Praha 3

Zaslání zboží zpět

Po zabalení zboží jej odešlete na adresu našeho logistického centra, přiložte původní fakturu a také formulář pro zaslání zboží zpět, kde popíšete podrobně Váš vzniklý problém – viz. níže.

Formulář PDF

Reklamace zboží

V případě reklamace postupujeme dle platné právní úpravy. Sdělte nám vadu, vyhledejte fakturu a přibalte její kopii do balíčku a dále postupujte dle “Zaslání zboží zpět”.
V případě komplikovanějších reklamací, prosím, doplňte dokumentaci – detailní popis vady, fotky, příp. videa apod. Snažíme se vyřešit reklamaci tak, aby byly všechny strany v rámci možností spokojeny. 

Ozveme se s novinkami?

Ozveme, ale jen když nám tu nechate svůj email.